Alla inlägg under december 2012

Av Kristina - 25 december 2012 06:55

Av Kristina - 25 december 2012 06:43

Nu är vi på väg till Julottan. Det ska bli mysigt att höra sång o musik så här på Juldagsmorgon :-) Bilderna är ifrån dagarna innan...

Av Kristina - 20 december 2012 11:00

... med början från fel håll :-) Det va lika bra att ta ånarundan när jag ändå va på G :-D Nu har jag bilder på rundan vintertid också. Tjoho! På den sista bilden kan man se vilka slingor som finns att gå. Jag gick den röda :-)

Av Kristina - 20 december 2012 09:22

Är ute och går och min färd har tagit mig upp till Hellidens Slott undra vart jag kommer härnäst. Här varit ute o gått sen halv åtta. Riktigt skönt väder att gå i :-)

Av Kristina - 20 december 2012 09:00

Är ute och går och min färd har tagit mig upp till Hellidens Slott undra vart jag kommer härnäst. Här varit ute o gått sen halv åtta. Riktigt skönt väder att gå i :-)

Av Kristina - 19 december 2012 20:48

... Strongmanissarna :-) Nu har jag ätit gött julbord på 4:an huset i Tidaholm :-) Mycket god mat och trevligt sällskap! Bilder från kvällen :-)

Av Kristina - 19 december 2012 15:10

Det tar sig.... Det kanske blir färdigstädat till den dan jag gifter mig... Kanske... Den som lever får se :-)

Av Kristina - 19 december 2012 00:54

Det har varit en bakofram dag i jämförelse med igår... Gick upp kl halv 2 idag. Fick en smärre chock när jag tittade på kl när jag kom upp. Va säker på att kl va typ 10 högst 11... Avslutade kvällen med Sanna, Vilda och ett glas vin. Skön avslutning på denna kväll. Nu sova...

Ovido - Quiz & Flashcards