Alla inlägg under mars 2013

Av Kristina - 26 mars 2013 23:10

Igår va det våffeldagen. Hade gjort våfflor till Mats hade kommit hem. Vi åt dem med grädde och Mats hemmagjorda blåbärssylt :-D Det va jättemumsigt!!!

Av Kristina - 24 mars 2013 20:07

Är en 20årig kille som har hållt på att bygga rustning och andra diverse medeltidsgrejs. Han smider sina egna svärd och dolkar. Han har en egen website: www.isakkrogh.se ... Han har hållt på i 7 år och tänker hålla på ett bra tag till :-) Kunde berätta om varje del han hade gjort och Vad den hade för historia. Väldigt intressant att lyssna på. Han blev värvad som medlem till Våga Smida :-)

Av Kristina - 24 mars 2013 19:49

Bilder på Mats hus.

Av Kristina - 24 mars 2013 19:39

... har tillbringats tillsammans med Mats uppe i Dalarna. Vi har varit och hälsat på Eivor o hennes nya kamrat, katten Nova. Sen har vi varit i Huset och där va det ca 7 månader sen jag va. Va hemsk jag känner mig som låtit Mats åka fram o tillbaka som en tätting. Men det har hänt mycke mer nere hos mig som vi har åkt på... Vi passade på att se den Hyttruin som ligger bara typ 500m från Mats hus. Och idag va vi i Hedemora på årsmöte med Våga Smida föreningen. Kul att träffa folk som Mats har umgåtts med :-)

Av Kristina - 21 mars 2013 21:02

Fy fasen vad det gick bra just idag på träningen. Kommer att ha träningsverk imorgon tror jag :-)

Har fått veta idag att Fia ska inte åka med på EM och därför kan jag åka med. SKOJJSIGT!!!!

Litauen, Here we come :-)


*Marklyft: 10*60kg - 1*100kg - 1*120kg - 1*140kg Så jäkla skoj!!!!!


*Stod vid bordet och hade en hantel på 15kg och en på 20kg. Tog upp den först med bägge händerna och sen släppte den, med vänster arm....(Höger har jag nån slags inflammation i)


*Stod vid bordet, tog i sida 20kg, 30kg, 40kg och 50kg. Tänk om det kan gå bra på EM, skulle betyda så mycket!


*Stod på golvet, hade hanteln i båda händerna. Tog upp den och släppte. Som mest 20kg


GREAT!!!!! Nu e jag trött!!! 

Av Kristina - 21 mars 2013 20:56


  För en vecka sen gick jag med Farmerswalk a 80kg inte dåligt!

Av Kristina - 17 mars 2013 06:46

...i Tidaholm :-) Vackert så der förslår!

Av Kristina - 16 mars 2013 08:40

När jag vaknade så titta jag mig i spegeln. Vilken J*vla frisyr!!! Den måste bara fotograferas :-D.

Ovido - Quiz & Flashcards