Alla inlägg under april 2013

Av Kristina - 23 april 2013 06:17

Har tränat hela förra veckan. Varje dag gjorde jag något. Jag känner mig så duktig! !! Igår blev det ett Zumbapass. Det var skönt att röra på sig. Än sålänge känner jag hur jobbigt det är att vara så tung som jag är för tillfället... Men jag hoppas det blir bättre snart!!!

Av Kristina - 19 april 2013 08:00

...träningsvärk idag :-D Det är så J*vla kul att Zumba! Hopp o stutts o Hej o hå :-) Roligt som fasen! Ny dans igår: Rosa Pantern Salsa. Jätteskoj!!!

Av Kristina - 19 april 2013 07:50

Kusinen har en tröja där Baby Milo finns på hela tröjan. JätteGullig!

Av Kristina - 19 april 2013 07:45

Har planterat lite fler blommor. Jag blev jättenöjd!!!

Av Kristina - 16 april 2013 11:15

...att göra en armhävning idag. Det gick!!! Min 1:a riktiga armhävning i hela mitt liv :-D Jag är supernöjd!!!

Av Kristina - 13 april 2013 15:49

Här släpat med mig kusinen till gymmet och hon tyckte det va Jätteskoj! Nu har vi varit på gymmet i ca 2 timmar varje morgon. Vi möts vid bron varje morgon kl 9 och så går vi till gymmet. Ibland är vi själva där och ibland är det flera andra där. Skoj som fasen!!!

Av Kristina - 13 april 2013 15:24

Jag planterade nya blommor i blomlådorna imorse. Det var roligt att få ut lite blommor utanför dörren igen :-) Snart är våren här :-)

Ovido - Quiz & Flashcards