Alla inlägg under maj 2013

Av Kristina - 29 maj 2013 05:22

...10kg!

Än så länge har jag gått ner 10kg. Fan vad nöjd jag är över mig själv!!!

Påminnelse!

Detta har jag gjort genom att äta rätt och tränat rätt (tydligen) ;-)
Jag har börjat äta minst 5 ggr per dag. Och det är det minsta. Gärna äta flera gånger och lite i taget. Cykla minst 1 mil om dagen. Igår blev det 2,3 mil :-). Gå på Strongman och träna.

Observera Kristina (mig själv)!
Det här är inget skyt utan en påminnelse om jag någon gång skulle glömma bort hur jag har gjort.

Av Kristina - 27 maj 2013 01:46

Jag vaknade nyss och passar på att lägga upp bilder. Lite olika. . .

Av Kristina - 6 maj 2013 08:27

Ikväll åker jag och Sara till Nyköping/Skavsta för att imorgon vid kl 8 åka vidare till Litauen där vi ska tävla för Sverige i EM i armbrytning. Ska bli jättekul! Nu ska jag bara packa det sista och försöka få med allt som jag behöver för en vecka. Just det. Är borta en hel vecka. Undrar hur Mats ska klara sig utan mig ( eller va det tvärtom ). Nåväl tror jag att han inte kommer sakna mig allt för mycket ;-) Han ska ju på roligheter han också, så det det går ingen nöd på honom. - Har jag med allt nu? - Ne, inte på långa vägar. Fortsättning följer ;-D

Ovido - Quiz & Flashcards