Alla inlägg under juni 2013

Av Kristina - 23 juni 2013 12:43

Mår så himla bra just nu!

Snart ska jag åka och träna armbrytning med Vätternbrytarna Jönköping. Det ska bli kul. Jag har inte brytit på ett tag nu så det är verkligen på tiden.


Annars rullar det på rätt bra med träningen. Jag har börjat gå mer nu. Det känns väldigt bra att komma igång med det nu igen. Jag gick ju väldigt mycket för ett par år sen. Och det är skönt att man har kommit igång igen med det. Och det bästa är att jag får inte så jävla ont som jag fick förut. Så gött!!!! 

I.o.f har jag ju tränat upp mig nu på ett helt annat sätt än vad jag gjorde förut. Nu vet jag ju att det är inte bara kötta på med en gång för det är då man får ont. Och en annan sak också jag jag nu som jag "glömde" förut är ju att STRETCHA. Det gjorde jag ju nästan aldrig förut. Nu är det A o O för mig i min träning. Lika så att värma upp och framförallt "värma ner". 


Det va en liten kom ihåg inför framtiden. ;-)


En annan bra grej som jag har börjat med är kaffe på morgonen. Det hjälper mig att "komma igång" med systemet ( Kroppen ) Både fysiskt och psykiskt faktiskt. Svårt att föörklara men så är det.


Aminosyror är en annan grej jag också tar på morgonen. Det håller sötsuget borta HELA DAGEN, fantastiskt. Sen hjälper det ju att prestera bra på träningarna ;-) Bara positivt!!!


Efter varje träning tar jag proteinpulver. Det hjälper till att bygga upp kroppen och förvandla fett till muskler, typ.



Av Kristina - 1 juni 2013 09:29

Nu har jag varit hemma sen igår. Kom till Jönköping på förmiddagen och hade en mysig Mor och Dotter dag på stan. Heöt underbart! Det var ett tag sen mamma och jag hade en sån dag. Älskar dem dagarna!!!!! Vi tittade efter kläder som jag kunde ha på Anders o Camillas bröllop i sommar. Vi hittade jättefina kläder! Är jättenöjd med dem fast det tog hela natten att komma på att dem var nog fina på mig :-) Sen va vi och fikade på Malmborgs Café :-) Det va Jönköpings Marknad igår och fortsätter även idag. Men idag kommer Mats och vi ska in till Jönköping, på något som heter BibbCon som ska vara vid Biblioteket i Jönköping. Vi ska vara där med Juneborg och visa upp vår medeltidsförening.

Ovido - Quiz & Flashcards