Alla inlägg under mars 2014

Av Kristina - 31 mars 2014 08:57

...tidigt en morgon"... och titta på min vägg där jag kan se mina nära och kära. Farmors tavla till vänster (med hästarna), min familj, Amies tavla (med fåglarna), och Tigerboy (längst ner till höger).
Det är så mysigt att få se dessa varje morgon :-)

Av Kristina - 30 mars 2014 21:29

... i höger. Helt fantastiskt att det gick så bra! Och det bästa av allt. Det gjorde inte ont! Det är en riktigt bra känsla! Fasen vad jag har gruvat mig för det.

Av Kristina - 30 mars 2014 21:25

...i Armbrytning i vänster :-D
SM GULD
Så jävla häftigt! Jag ... högst upp ... HELT SJUKT! JÄTTECOOLT! !!! ! SÅÅÅ HIMLA GÖTT :-D

Av Kristina - 26 mars 2014 23:45

Ska försöka sova men det är inte så lätt när man ligger och tänker. Dels på vad man ska ha för kläder med sig och dels hur det kommer gå på tävlingen både Fredag och Lördag. Jag vill ju komma på pallplats iallafall. Helst högst upp, iallafall med vänstern. När det gäller högern är jag glad om jag tar mig igenom tävlingen utan att få ont. Det skulle kännas bra :-D

Av Kristina - 11 mars 2014 23:52

Bara bra att kunna kolla tillbaka på :-D

Av Kristina - 11 mars 2014 23:48

Va ute och gick i morse. Det var jätteskönt! Fast det var lite kallt. Men väldigt skönt att få komma igång igen efter en veckas förkylning. Har tränat armbrytning idag :-D Det var jätteskoj! Jag känner mig stark :-D! Mitt under armbtytningsträningen så bröt jag ihop. Mina tävlingsnerver spelar mig ett spratt. Det är ju i.o.f bra att dem kommer nu. Så kanske jag slipper dem sen. Jag inbillar mig det iaf. SM - Jag känner mig redo! Here we go! 2 veckor kvar nu. HÄRLIGT! Det ska bli kul att träffa alla igen :-D Jag längtar. Och min Mats ska följa med. Det blir bra det :-D Min coach :-)

Jag köpte mig en orkidé för ett par dagar sen. Det var en present från min goa Farmor. Jag la till lite för jag ville ha just den. Jättefin blå färg. (Se bilder)

Av Kristina - 10 mars 2014 08:54

Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen. Ska bli kul att skriva igen. Jag kompå hur bra det va att kolla ttillbaka på olika inlägg. Mina kom ihåg och påminnelsar till mig själv. Dem var inte så dumma att läsa nu när man har tappat lite av inspirationen.
Idag händer det mycket. Jag ska först till Karola och klippa mig. Sen ska jag till min nya massör Karin Axelsson. Förra gången jag var hos henne så var det SÅ skönt samtidigt som det gjorde satans ont. Och hennes första reaktion var "OJ". Jag var jättestel lite här och där. Armarna... hon förstod att jag hade ont. Det var som ett pansar. Jättestela muskler! Så det ska bli både kul och lite läskigt att komma tillbaka och få min dom. Om det har blivit något bättre eller inte.
Sen kommer troligtvis Karin "Grannen" och hälsar på :-)

Ovido - Quiz & Flashcards