Alla inlägg under juli 2014

Av Kristina - 31 juli 2014 08:03

Just nu är livet rätt hyfsat ;-)
Jag jobbar som personlig assistent i Jönköping, jätteskoj! Fick det jobbet (semestervikariat 1 månad) gemon min kompis som jobbar där i vanliga fall :-) Det är till att gå upp klockan 5 på morgonen för att åka med bussen som går 06.20 in till stan. Och hoppa på tåget som går 06.56 Kommer till Jönköping runt kl 8. Sedan spatserar jag bort längs med stranden, ca 2,5km. Jättevackert!!! Sen börjar jag kl 9. Slutar lite olika :-)

Nu håller jag på att träna som en liten blå! Det är ju VM i mitten av september och då ska jag vara på topp :-) Hade ju varit roligt att ta någon match på VM :-D

Tränar specifik armbrytning 1ggr i veckan i Tenhult, Vätternbrytarna Jönköping!

Går eller cyklar nästan varje dag ;-)

På gymmet är jag minst 1ggr i veckan. Blir ofta 2-3ggr i veckan.
Handledscurlen går riktigt bra nu ;-) Igår tog jag 20kg/20 rep 1ggr, 25kg/20 rep 2ggr på varje hand. Så jäkla nöjd!!!
Körde några bicepscurl på 15kg som uppvärmning och mellanrepetioner.
15kg hantlar bicepscurl.
Det går som sagt riktigt bra nu ;-)

I helgen är det träning med armsport elits damer. Ska bli så jäkla kul!!! Och jobbigt ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards