Alla inlägg under februari 2016

Av Kristina - 19 februari 2016 05:00

Jag vet inte hur många timmar som jag och Emelie har legat och myst. Det är såååå himla mysigt! Jag njuter av varje sekund av när hon ligger på mig och snusar. Det är så sövande att ha henne sovandes på magen. Men samtidigt så otroligt härligt. Just i detta ögonblick ligger hon på mig och det är MYSIGT!!! <3

Av Kristina - 9 februari 2016 13:29

Inte nog med att Emelie har kommit till världen (1 liv).
Såhär en vecka och 3 dagar efter hon har kommit har jag gått ner alla mina gravidkilo. När jag var hos Barnmorskan på MVC första gången vägde jag in mig på 107 kg. I slutet av graviditeten vägde jag 120 kg.
Och i morse


(2 liv) Emelie har gett mamma ett ljus i en tunnel som jag inte har sett ljuset av på väldigt länge.
Jag är så enormt tacksam för denna lilla människa.


Mammas och Pappas underverk <3
<3 <3 <3 Vi ÄLSKAR Dig Emelie <3 <3 <3
Tack för LIVET!!!

Av Kristina - 8 februari 2016 11:07

Emelie 2016-01-30 Vägde 3625g, 48cm lång.

<3 <3 <3 Världens snällaste bebis!!! <3 <3 <3

Mats och jag är så stolta!!! Hon har allting man önskar sig. 2 armar, 2 ben, 10 fingrar och 10 tår. En välskapt bebis.
Precis vad vi önskade oss.
Sen är det ju inte fel att hon är väldigt söt, gullig och alldeles ljuvlig <3

Vi har blivit uppvaktade på flera olika sätt. TACK!!!

Vi fick, på samma dag (bra taiming), blommor från Mor och Far föräldrar.


Ovido - Quiz & Flashcards