Alla inlägg under mars 2016

Av Kristina - 27 mars 2016 22:38

Det är en bra fras.
När man inte vet vad man ska säga så kan man dra till med det.
Vi säger det ofta när Emelie är lite frustrerad. Men som sagt det går att säga lite nu och då :-D

Av Kristina - 25 mars 2016 00:58

Klockan är snart halv ett och jag är fortfarande vaken. Jag sov en stund på eftermiddagen idag. Det var jätteskönt!!!

Mats mamma har varit här sen i Måndags och kommer att stanna tills på Måndag :-)
Vi har haft det riktigt trevligt hon och jag på dagarna medan Mats har jobbat. Vi har hunnit med en hel del.
I Tisdags gick vi på Loppis i Skövde. Vi var lite småsugna på en fika, så vi fikade på Gengåvan / Erikshjälpen. Sedan gick vi in till stan och kollade på lite kläder till Emelie.
Hon har varit så snäll och köpt en massa kläder till lilla prinsessan.
Tack snälla säger jag!!!
Jag hade tagit så att Emelie kunde få mat när vi var ute. Vi gick in på SkövdeBagarn och tog en fika till och gav Emelie mat. Sen skulle jag byta blöja på henne men toaletten var så liten så vi tog golvet utanför toan istället. Det gick bra det med.
Emelie är ju så himla snäll <3
*** Mammas Bebis ***
På kvällen åt vi pizza och kollade på hockey.

Igår åkte vi till Tidaholm och gick på torget. Det var inte det bästa vädret men uppehåll iallafall ;-)
Vi hade det mysigt och vi gick till Julius och käkade. Jag tog min traditionella Cesarsallad. Den är fantastisk god på Julius.

Därefter åkte vi till Mats jobb och tog oss varsin kaffe medan vi väntade på att Mats skulle bli klar.

Idag har vi varit på Babyproffsen. Jag hittade lite smått och gott och Gertrud köpte en STOR Teddybjörn till Emelie.
Jag hoppas att Emelie tycker om den lika mycket som jag tyckte om Sussie, min stora teddybjörn som jag hade när jag var liten.

Sen åkte vi till min farmor. Hon tycker Emelie ändrar på sig till varje gång hon träffar henne. Ändå var det bara en vecka sedan vi hälsade på :-)

Och nu jag försöka sova lite.

Over and out :-)


Av Kristina - 22 mars 2016 10:45

...i år.

En riktigt skön tur va det, i solen.
Direkt efter det så gick jag och tog ett par "zoner".
Riktigt bra runda som slutade runt 9 km :-D

Ovido - Quiz & Flashcards