Alla inlägg under juli 2016

Av Kristina - 7 juli 2016 00:52

Har träffat helt underbara människor på föräldragruppen som BVC anordnade. En del av dem har jag väldigt bra kontakt med :-)
Så himla roligt att träffa andra mammor som är i samma situation som en själv. Förstagångsmamma :-)
Jag hoppas att vi kommer att hålla kontakt i massor med år. Så att man kan följa varandras barn :-)

Av Kristina - 7 juli 2016 00:44

Ne, det var inte igår som jag la ut ett inlägg här...
Skärp dig Jonsson!!

Jo, det har väl hänt en del sen sist. Kommer ju inte ens ihåg när jag skrev sist.

Lilla Donnan har hunnit bli 5 månader. Tiden går :-)
Emelie är ju stora tjejen nu :-)
Hon har hunnit bli ca 62 cm lång och väger ca 6,3 kg. Och hon är en sån go unge <3 Jag Älskar denna lilla människa så mycket! Tänk att även jag skulle bli mamma. Det fanns inte i min värld innan jag fick reda på att jag var gravid.
Men en sån tur att jag fick just Emelie :-)
Hon är en så snäll och go bebis!
Det är t.o.m några som har sagt att "Du har en Abebis" och jag kan inte annat än att hålla med. Nu vet jag ju inte hur det är att ha någon annan bebis så jag får väl lita på det :-)

Jag är så lycklig!!!

Det som retar mig mest är att jag inte har skaffat barn tidigare. Fast å andra sidan så har jag ju inte haft Mats innan. Och jag är superglad över att jag har väntat med att skaffa barn. För bättre Pappa än han finns inte. Han älskar också Emelie över allt annat på jorden.

Så det så!!!

Ovido - Quiz & Flashcards