Direktlänk till inlägg 11 mars 2017

SM GULD 2017

Av Kristina - 11 mars 2017 04:12

Det är 10:e året som jag tävlar i denna underbara sport. Armbrytning är en del av mig. En del av mitt liv. Varje dag är du med mig på något sätt. Jag tänker på armbrytning minst en gång per dag. Året om. Och det är väl det som gör att jag tog Guld iår.

Tack till huvudsponsor som gör det möjligt att få göra det jag älskar så mycket, mina föräldrar, Mamma och Pappa. Utan er så hade jag inte varit där jag är idag.

Ni är mina förebilder! Starka individer med hjärtat på rätta stället!

Min Älskade sambo Mats <3
Jag Älskar Dig! Tack för att du finns med mig alltid!
Tillsammans är vi Starka!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 10 maj 2021 18:20

Är det livet som betalar tillbaka nu tros? Nu mår jag faktiskt riktigt bra! Jag är lugn i själen, min medicin funkar bra, har en pojkvän som Älskar mig. Är i skrivande stund hos en kompis och har det fantastiskt bra. Jag ska hjälpa henne att fl...

Av Kristina - 31 mars 2020 21:38

Det är ju som det är just nu... Dom ringde från förskolan idag och sa att jag måste hämta Emelie. Vi, jag och Mats (Mats är ju Emelies Pappa och även om vi inte är tillsammans så har vi ett gemensamt barn som vi försöker att vara så bra föräldrar ti...

Av Kristina - 29 mars 2020 13:46

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra. Men vi försöker igen. Ska äta lite nu. Sen får vi se vad som händer. ...

Av Kristina - 30 december 2018 23:55

Nu tänkte jag drömma mig tillbaka och minnas lite hur det va förr om åren då vi åkte till Mormor och Morfar direkt efter vi firat jul hos farmor.   En typisk julafton   Man steg upp hemma i Bankeryd. Gjorde sig iordning. Åt frukost, men inte ...

Av Kristina - 13 september 2018 14:54

https://nyckelen.blogspot.com/2009/09/nu-orkar-jag.html?m=1

Skapa flashcards