Alla inlägg under januari 2013

Av Kristina - 31 januari 2013 23:33

...Tid. Det har varit ett par roliga dagar :-) Tisdag-Torsdag. Min kompis Henrika va och hälsade på mig :-D Hon ville ge mig en födelsedagspresent och då gav hon mig lite av sin tid till att umgås med mig ett par dagar. Jättefin present tycker jag!!!

Av Kristina - 31 januari 2013 19:37

Har fått mat av kusinen och hennes pojkvän :-D JÄTTEGOTT!!! Sen gjorde Lisa en rosett som jag kan ha när jag går bort och ska vara rosa så kan jag ha den i håret :-)

Av Kristina - 30 januari 2013 08:21

Så här ser mina födelsedagstulipanisar ut idag :-)

Av Kristina - 27 januari 2013 17:29

Eller om man vill, min födelsedag :-D Det har varit en sån härlig dag :-) Mamma o Pappa kom en sväng förut och då hade de med sig tulpaner. Bara en liten stund efter så dök Gudrun o Lasse upp :-). Dem hade också tulpaner med sig :-) Och jag tycker VÄLDIGT mycket om tulpaner :-D. Och snart ska Sanna komma och vi ska äta tacos :-) Vi gick till Netto för att inhandla tacosgrejs och då fick jag syn på Barbapappsmuggar (bild) och hade ju fått pengar av farmor till att köpa present och Sanna ville ge nåt också så hon tog 2 av muggarna och gav till mig :-) Har varit inne på FB och sett många gratulationer där också. Jag är lycklig som har så många underbara vänner och bekanta!!! Underbar dag!

Av Kristina - 27 januari 2013 01:21

Jag är väldigt nöjd med min Lördag :-) Vaknade och visste att idag skulle jag få klä mig i fina kläder, sminka mig och göra mig iordning till den gala som jag va medbjuden på med anledning av att Sara va nominerad till idrottsgalan som skulle va ikväll :-) Jag sa nej till promenader idag då jag inte ville riskera att förlora tid till att göra mig iordning. Till min håruppsättning fick jag hjälp av kusinen :-) Underbara Lisa :-) Hon blev även min egna privatfotograf :-) Kusiner är bra till mycket :-D Till det pris som Sara var nominerad kände jag att även jag skulle vinna om hon vann. Vi supportar varandra när vi tävlar tillsammans. Så känner jag iaf :-) Och hon vann ju och det tar jag ju som en vinst till mig själv också och därmed en väldigt bra födelsedagspresent :-D Tack Sara för att vi vann :-)

Av Kristina - 26 januari 2013 23:56

Av Kristina - 26 januari 2013 21:03

Sara Nyberg blev "Årets kvinnliga idrottare" G*R*A*T*T*I*S

Av Kristina - 26 januari 2013 18:31

Sitter i Skövde Arena omgiven av massa finklädda människor :-) Anledningen heter Sara Nyberg :-) Hon är nominerad till "Årets Kvinnliga Idrottare". Nu håller vi alla tummar i världen på att hon får priset. Hon är så J*vla värd det :-)

Ovido - Quiz & Flashcards