Alla inlägg under maj 2018

Av Kristina - 25 maj 2018 21:00

EM i Bulgarien 2018!
Här kommer jag ?
Är laddad inför det som komma skall! Ska bli superkul att träffa alla mysiga människor. Ska resa ner själv till Bulgarien. Lite pirrigt är det ju men väldigt utvecklande samtidigt. Jag reste förra året också ensam. Och det gick ju bra ?
Min Facebook har krachat... Jättetråkigt! Men jag har bett Anna att hojta till när det händer något ang EM. Och då är det ju tur att jag kan uppdatera här på bloggen ??
Nu sitter jag på tåget på väg till Motala. Skänninge Armbrytarklubb hjälper till och nattvakar på eventet Trädgårdsmässan.
Jag har varit så trött den sista tiden. Men när folk har frågat mig om jag är nervös så har jag svarat nej. Men jag har konstaterat att min nervositet har utspelat sig i trötthet. Men har jag kunnat sova? Nej.... Min sömn i snitt har varit 3 timmar per natt i 5 dygn ungefär. Så man är sådär lagom pigg.
Men nu är jag på väg och kan inte göra mer åt saken. Nu ska jag bara njuta av en vecka semester. Fast på Torsdag börjar jag att ladda inför EM!

Ovido - Quiz & Flashcards