Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Mår bra!!!!

Av Kristina - 23 juni 2013 12:43

Mår så himla bra just nu!

Snart ska jag åka och träna armbrytning med Vätternbrytarna Jönköping. Det ska bli kul. Jag har inte brytit på ett tag nu så det är verkligen på tiden.


Annars rullar det på rätt bra med träningen. Jag har börjat gå mer nu. Det känns väldigt bra att komma igång med det nu igen. Jag gick ju väldigt mycket för ett par år sen. Och det är skönt att man har kommit igång igen med det. Och det bästa är att jag får inte så jävla ont som jag fick förut. Så gött!!!! 

I.o.f har jag ju tränat upp mig nu på ett helt annat sätt än vad jag gjorde förut. Nu vet jag ju att det är inte bara kötta på med en gång för det är då man får ont. Och en annan sak också jag jag nu som jag "glömde" förut är ju att STRETCHA. Det gjorde jag ju nästan aldrig förut. Nu är det A o O för mig i min träning. Lika så att värma upp och framförallt "värma ner". 


Det va en liten kom ihåg inför framtiden. ;-)


En annan bra grej som jag har börjat med är kaffe på morgonen. Det hjälper mig att "komma igång" med systemet ( Kroppen ) Både fysiskt och psykiskt faktiskt. Svårt att föörklara men så är det.


Aminosyror är en annan grej jag också tar på morgonen. Det håller sötsuget borta HELA DAGEN, fantastiskt. Sen hjälper det ju att prestera bra på träningarna ;-) Bara positivt!!!


Efter varje träning tar jag proteinpulver. Det hjälper till att bygga upp kroppen och förvandla fett till muskler, typ.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 10 maj 2021 18:20

Är det livet som betalar tillbaka nu tros? Nu mår jag faktiskt riktigt bra! Jag är lugn i själen, min medicin funkar bra, har en pojkvän som Älskar mig. Är i skrivande stund hos en kompis och har det fantastiskt bra. Jag ska hjälpa henne att fl...

Av Kristina - 31 mars 2020 21:38

Det är ju som det är just nu... Dom ringde från förskolan idag och sa att jag måste hämta Emelie. Vi, jag och Mats (Mats är ju Emelies Pappa och även om vi inte är tillsammans så har vi ett gemensamt barn som vi försöker att vara så bra föräldrar ti...

Av Kristina - 29 mars 2020 13:46

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra. Men vi försöker igen. Ska äta lite nu. Sen får vi se vad som händer. ...

Av Kristina - 30 december 2018 23:55

Nu tänkte jag drömma mig tillbaka och minnas lite hur det va förr om åren då vi åkte till Mormor och Morfar direkt efter vi firat jul hos farmor.   En typisk julafton   Man steg upp hemma i Bankeryd. Gjorde sig iordning. Åt frukost, men inte ...

Av Kristina - 13 september 2018 14:54

https://nyckelen.blogspot.com/2009/09/nu-orkar-jag.html?m=1

Ovido - Quiz & Flashcards