Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Kristina - 11 februari 2013 16:56

Av Kristina - 11 februari 2013 16:27

I Torsdags kom min älskling hem med tulpaner till mig. Bara till mig! Han är allt gullig ibland <3 Love You min Mats <3 Passade på att byta gardiner. Det blev coolt när det lyste igenom :-)

Av Kristina - 11 februari 2013 16:19

I förmiddags så va min hyresvärd inne hos mig för att täta i fönsterna. De han tätade blev bra :-) Sen konstaterade han att vi ska lägga silikon vid fönsterkanterna :-) Det blir nog bra vilket det än blir.

Av Kristina - 11 februari 2013 00:27

Jag la på mattan som jag hade köpt på loppisen som vi va på i Lördags. Den passade riktigt bra :-D Tack mamma! Vi bjöd kusinen och hennes pojkvän på sushi som Mats hade gjort. Den var jättegoda! Sen när dem gick hem gick jag och la mig. Va jättetrött och lite frusen. En varm dusch och hopp ner i säng. Nu ska jag sova vidare. GodNatt bloggen.

Av Kristina - 11 februari 2013 00:17

På dagen åkte vi först ner till Bankeryd och gick på loppis. Mamma hade hittat en matta som hon trodde skulle passa till köket. Sen åkte vi till mamma o pappa och fick lite fika :-) Sen åkte vi på Juneborgs pysselafton. Inte för att vi va så många men mysigt va det. Sen åkte vi till Tidaholm och handlade mat. Vi gjorde hemmabakt pizza på kvällen. Det va jättegott!

Av Kristina - 11 februari 2013 00:05

Då va jag ute o gick med både Barbro och Sanna. 1 timme med Barbro och hennes voffar och 1 timme med Sanna och hennes hund och då frågade jag grannen om jag fick ta med hennes Gaston och det va inga problem :-D

Ovido - Quiz & Flashcards