Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Kristina - 12 augusti 2014 12:22

I helgen som va så va det Jönköpingsfesten i Jönköping. Då va jag där med klubben, Vätternbrytarna Jönköping, och lärde ut lite armbrytning :-) Jag tror att det var någon som nappade iallafall :-) Jätteskoj att göra något tillsammans med klubben :-D Och vilken fin sammanhållning vi har. Pratar, skrattar, gråter och gnabbas :-) Det är så det ska vara i en bra klubb tycker jag :-)

kursiv text Hela gänget samlat :-D Tack för den fina bilden Kim!

kursiv text Olivia och jag

kursiv text På väg mot Jönköping och Armbrytaruppdrag :-D

kursiv text Marcus, jag vet att du tycker om att kramas ;-)

kursiv text På Fredagen testade vi på att vara med på en cykeltävling. Jag vann på damsidan, utslaget på hela dagen :-D Resultatet räknades i w/kg så alla hade ju lika stor chans ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards