Alla inlägg under maj 2021

Av Kristina - 10 maj 2021 18:20

Är det livet som betalar tillbaka nu tros?
Nu mår jag faktiskt riktigt bra! Jag är lugn i själen, min medicin funkar bra, har en pojkvän som Älskar mig.

Är i skrivande stund hos en kompis och har det fantastiskt bra. Jag ska hjälpa henne att flytta. Vi har badat i havet, 8 grader I vattnet. Uppfriskande och härligt!

Min pojkvän har allt jag har drömt om!
Jag mår så bra med honom!
Det va meningen att jag skulle vara själv ett tag (hade jag bestämt mig för). Men livet gav mig Honom med stort H. Tack!!! Jag verkligen Älskar denna människan.
Kan man bli så Älskad av någon så mycket?? Jag känner mig verkligen Älskad av honom!!!
Jag kommer att göra allt för denna människan! <3
<3 Anton <3
Jag Älskar Dig!!!
Min kärlek till Dig kommer att vara för evigt!!!

Kan livet få vara såhär bra och härligt som det är nu så är jag väldigt Tacksam!!!

fet text Nu mår jag riktigt förbannat jävla bra!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards