Alla inlägg under december 2012

Av Kristina - 17 december 2012 08:59

Det är en riktigt bra dag hittills. Jag har hunnit mycket :-) Diskat ( Helt rätt, jag diskade inte igår.... ) , Satt igång en tvätt i den lilla maskinen, plockat lite, ätit frukost... Allt detta medan jag lyssnar på 101,6 Tidaholm, bra radio, väldig blandning på musik. Det finns nåt för alla öron :-)
På bilderna här nedan här jag lagt ut min look för dagen. Inte jättevackert men men. Det är så jag ser ut idag :-D

Av Kristina - 16 december 2012 20:53

Det har varit en väldigt bra helg.

Av Kristina - 16 december 2012 13:24

Igår var jag på Julkonsert. Nu är granen kladd. Och nu ska jag göra mig iordning till nästa Julkonsert.

Av Kristina - 15 december 2012 21:36

Jag var såå sugen på pizza först men jag "orkade" inte gå och hämta en :-D Så det blev att jag gjorde en kycklinggrytssallad :-)

Av Kristina - 15 december 2012 14:12

Igår va jag, min kompis o Vilda, hennes hund, ute på promenad i snön. Så härligt!!! Vilda va helt vild :-D Hon har ett väldigt passande namn. Hon är inte still en ända sekund :-)

Av Kristina - 14 december 2012 01:54

Svenska Hästars Värn
Vi red ju runt Vättern till förmån för Svenska Hästars Värn och nu va det en artikel i medlemstidningen. Jättekul!!! Det va en resa för livet! Jag träffade så många underbara människor på denna resan som verkligen förgyllde min resa.
Tack alla underbara människor!!!
Jag kommer alltid minnas den här resan :-)
Har ni som läser detta möjlighet att lägga ett bidrag så tas det emot med varm hand :-)

Av Kristina - 14 december 2012 00:06

Jag va hemma hos Frida o vi bakade lussebullar. Klockan 9 på kvällen åkte jag till Frida och bakade fram till kl halv 3 på natten. Det va jättekul!! Tack Frida för jag fick komma :-D

Av Kristina - 13 december 2012 23:59

Jag o mamma hade en väldigt trevlig dag tillsammans! Vi va och handla julklappar :-) Brukar vi göra varje år. Vi åt på IKEA, deras julbord. Kan VERKLIGEN rekommenderades :-) Mer julbord åt folket :-)

Ovido - Quiz & Flashcards