Alla inlägg under december 2012

Av Kristina - 13 december 2012 23:51

Dem har växt :-)

Av Kristina - 13 december 2012 23:44

Min fin fina ankvattenkanna. Anki hjälper mig att hålla blommorna i form. Tack snälla Anki för att du hjälper mig!

Av Kristina - 12 december 2012 00:11

Vaknade för en stund sedan med ont i örat. Det lustiga är att från början när jag hade ont så va det i högra örat. Nu har det vandrat över till vänster öra... Aldrig att jag kan få bli bra!! Är så trött på att va sjuk. Va ju hos VC i förra veckan när det gjorde ont i högra örat. Då fick jag nässpray med kortison i. Har tagit den som jag blev ordinerad. Resultat: Höger öra inte ont, vänster öra ont... Snälla låt mig bli frisk någongång. Det blir återbesök på VC imorgon. VC = mitt andra hem de senaste månaderna... Bläää!

Av Kristina - 11 december 2012 04:06

Sitter som klistrad vid tvn o tittar o lyssnar på Musikhjälpen. Just nu är det Gina som programledare och gäst är Annika Lantz. Snart måste jag gå o lägga mig...

Av Kristina - 9 december 2012 11:41

Det har kommit massor med snö i Tidaholm. Det är mysigt!!!

Av Kristina - 9 december 2012 01:42

Henrika hjälpte mig att ta några bilder :-)

Av Kristina - 9 december 2012 01:29

Har suttit med denna (bilden) nästan hela kvällen men nu äntligen är den klar. Fasen vad nöjd jag är!!!

Av Kristina - 8 december 2012 19:55

Vi som red runt Vättern fick 1 o 1/2 timmes ridning i Julklapp av de som har turridningen på Fingalstorp. Vi utnyttjade den julklappen idag. Det va superskoj. Nu red vi ju alla 3 tillsammans. Jätteroligt verkligen. Toppenväder hade vi också. Väldigt trevliga hästar!!!
Gå in och läs om turridning på Fingalstorp:
www.fingalstorpsislandshast.se

Ovido - Quiz & Flashcards