Alla inlägg under februari 2013

Av Kristina - 14 februari 2013 13:20

Vi skulle iväg igårkväll och då skulle vi inte hinna att äta middag så jag tog in experten, kusin Lisa, att lära mig att göra sushi. Dem blev riktigt bra faktiskt. :-D

Av Kristina - 13 februari 2013 22:58

Det är ju Alla Hjärtans Dag imorgon och då ville min Mats uppvakta mig med något alldeles extra. Och något extra blev det ju...
...Det blev en morotsbukett. Tack Älsklingen!

Av Kristina - 13 februari 2013 08:32

Du som läser min blogg kan väl skriva en kommentar på detta inlägg. Skulle vara kul att se vem som läser min blogg :-) Tack på förhand!!

Av Kristina - 13 februari 2013 08:21

Frukt ska ju vara bra har jag hört. Sen ska jag äta filmjölk med müsli. Gött!!! Ska börja göra egen müsli sen när paketet är slut. Ska bli kul! Se om man lyckas med det :-) Sen ska jag gå till torget för att se om det händer något kul där. Och se hur många knallar det är denna Onsdag.

Av Kristina - 12 februari 2013 10:48

...på Onsdagen så fick jag syn på en One Pis (svengelska Jajjemensan) som inte kostade mer än 150 kr och va i min size. "Den är min" tänkte jag. Säljaren sa att är den för liten eller så, så får du komma o byta den. Hem o prova! När jag kom hem och skulle hoppa i den upptäckte jag ett hål. Nej, vad jobbigt!!! Jag tänkte jag kan ju laga hålet men jag vill inte köpa en sak som är hål i. Så jag gick tillbaka till torget dit där jag hade köpt den och sa att jag ville lämna tillbaka den. Då va jag lite ledsen för jag ville ju ha en One Pis. Men jag sa att jag ville lämna tillbaka den pga hålet. Då sa han något som skulle klinga i mina öron. Du får den för 30kr. Du kan nog säkert laga hålet hemma. Wow tänkte jag. Ja, det kör vi på, sa jag och sken upp som en sol :-) Så nu har jag min One Pis :-D Lycklig!!!

Av Kristina - 12 februari 2013 10:30

Igår halv nio på kvällen kom jag på: Å, det skulle vara roligt att baka lite. Vilket va väldigt uppskattat av både pojkvän och granne :-D Jag gick över till grannen dels så hon kunde smaka och dels så jag inte skulle störa Mats när han skulle sova. Men iaf både småfranskan och sockerkakan blev goda :-)

Av Kristina - 11 februari 2013 16:56

Av Kristina - 11 februari 2013 16:27

I Torsdags kom min älskling hem med tulpaner till mig. Bara till mig! Han är allt gullig ibland <3 Love You min Mats <3 Passade på att byta gardiner. Det blev coolt när det lyste igenom :-)

Ovido - Quiz & Flashcards