Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Kristina - 8 mars 2013 23:01

Sara, åter igen gör du en bragd! Jag är stolt supporter till dig!!! Du vinner åt mig också på något konstigt sätt :-D Tack för att jag får vara med om detta!!!

Av Kristina - 8 mars 2013 18:09

3:e plats Inte illa!! Nöjd o Glaaaaaad!!!

Av Kristina - 8 mars 2013 12:16

...för fulla muggar. Skoj att se alla! Det är ett bra tag till det är min tur men jag är speedad som fasen... Inte bra att va det så långt i förväg men men. Jag kanske hittar lugnet snart :-)

Av Kristina - 8 mars 2013 09:52

Första dagen (Fredag = Vänster). Nu börjar känslorna börja spela en ett spratt. Man känner sig ganska lugn samtidigt som det börjar dra ihop sig. Jätteskoj ska det bli!!! Lycka Till Kristina. Tack så mycket Kristina! Det lär behövas. :-D

Ovido - Quiz & Flashcards