Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Kristina - 20 februari 2015 22:22

Veckorna går så himla fort nu. Det var ju Måndag nyss :-)

I Tisdags va jag som vanligt och Zumbade på Hälsocenter. På Energi (det gym jag är på i Skövde) är de med i något som heter CMS Travelpass (i Mars går de över till Klubb Sverige) och det betyder att alla klubbar runt om i världen som är med där kan jag utnyttja när jag är där. Och Hälsocenter är med i det. Så jag passade på att använda deras löpband innan Zumban. Kändes jättebra. Har mycket bättre kondition nu än för bara ett år sedan :-) efter passet så körde jag bicepscurls. Jag gjorde pb :-D 3×10 reps på 12kg. Känns så jäkla bra att göra bra ifrån sig :-D

I Onsdags så red jag igen :-) Jättekul att ha tagit upp ridningen igen :-)

Tyvärr har jag inte mått så bra psykiskt denna veckan så det är helt underbart att känna att man kan ändå göra bra ifrån sig på gymmet även om man mår piss. Det är en boost för framtiden.
Inte att må dåligt utan att göra jäkligt bra ifrån sig :-D

Ha en fortsatt bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards