Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Kristina - 22 februari 2015 19:31

Det var som att slå in i en vägg :-D Marcus har blivit såå jävla bra! Det är verkligen kul att han har utvecklats så mycket. Nee, det gick inte så bra för mig. Blev dunkad i både vänster och höger. Men jag tror att jag tog alla starter iaf och det är jag NÖJD över.
Jag har ju alltid varit superlångsam...

Men inte längre :-D :-D :-D

Så underbart glad för det! Och nu kan jag gå för fullt med höger ;-)

Det känns så himla bra!

Är en trött och glad Jonsson som åker hem idag :-D
Tack till alla som var med på träningen idag! !! Ni gör det så himla kul att träna!
Vi ses snart igen!

Av Kristina - 22 februari 2015 13:19

Åker till Tenhult ikväll och bryter lite arm. Och det är meningen att vi ska göra några supermatcher :-) Får se vart man ligger någonstans i sin form. Tränar jag för dåligt eller är det en bra nivå jag ligger på nu? Allting kan ju bli bättre men då får jag en liten blick på vart formen är :-)
Ska köra mot Marcus. Han har blivit så bra på den senaste tiden så jag måste skärpa mig till det yttersta.
Det måste man ju varje match man går :-D
Jag är lika nervös nu som inför en riktig tävling. Har gjort också som jag brukar göra inför en tävling... Jag ska bara vinna ikväll! !! !!! Inget annat är godkänt.

Vi får se hur det går ikväll :-) Uppdatetering lite senare :-)

Ovido - Quiz & Flashcards