Direktlänk till inlägg 21 januari 2016

Cravings

Av Kristina - 21 januari 2016 10:53

Jag har under hela min graviditet inte haft några cravings överhuvudtaget. Fram tills idag. Känner ett väldigt starkt behov av godis. Och jag försöker intala mig själv att bröd är bra (det har vi hemma), men det vill jag inte ha. Göra godis, typ kola. Men Nej! Det är ju inte det jag är sugen på.
Jag är sugen på nappar, ferraribilar, zoo, fruxo, winegummi....

Ja men, det är väl bara att gå och handla det då?

Ne, det är inte bara till att gå iväg dem max 500 meterna det är till affären. För går jag dit och hem så kommer jag att få ett litet helvete ikväll och inatt. Jag kommer att ha så svinit ont så det är inte mödan värt. Och godis är ju inte livsviktigt...

Men men, jag ville skriva det här så jag kan gå tillbaka sen och läsa om när jag var gravid och så.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 10 maj 2021 18:20

Är det livet som betalar tillbaka nu tros? Nu mår jag faktiskt riktigt bra! Jag är lugn i själen, min medicin funkar bra, har en pojkvän som Älskar mig. Är i skrivande stund hos en kompis och har det fantastiskt bra. Jag ska hjälpa henne att fl...

Av Kristina - 31 mars 2020 21:38

Det är ju som det är just nu... Dom ringde från förskolan idag och sa att jag måste hämta Emelie. Vi, jag och Mats (Mats är ju Emelies Pappa och även om vi inte är tillsammans så har vi ett gemensamt barn som vi försöker att vara så bra föräldrar ti...

Av Kristina - 29 mars 2020 13:46

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra. Men vi försöker igen. Ska äta lite nu. Sen får vi se vad som händer. ...

Av Kristina - 30 december 2018 23:55

Nu tänkte jag drömma mig tillbaka och minnas lite hur det va förr om åren då vi åkte till Mormor och Morfar direkt efter vi firat jul hos farmor.   En typisk julafton   Man steg upp hemma i Bankeryd. Gjorde sig iordning. Åt frukost, men inte ...

Av Kristina - 13 september 2018 14:54

https://nyckelen.blogspot.com/2009/09/nu-orkar-jag.html?m=1

Ovido - Quiz & Flashcards