Alla inlägg under mars 2013

Av Kristina - 14 mars 2013 02:12

Både igår och idag så har jag varit nere på Strongman och gjort goda resultat ifrån mig. Igår så va det FarmersWalk som stöd på schemat. Tog som mest 100kg men bara 3-4 steg men jag lyfte det. Jag gick 2*30 meter med 80kg *Stolt*! Idag gjorde jag knäböj, tom stång 3*10 rep. Kronlyft 3*10 rep á 80kg och 5 rep på 100kg. Har träningsvärk i axlar och ben. Men benen är inte så mycke som axlarna :-) Känns Gött med träningsvärk igen. Har nästan saknat det lite ;-) Ja, jag vet jag är konstig :-) Men jag tycker inte om att vänster knä gör ont... iofs bara i böjt läge men jag tycker inte om att ha ont.

Av Kristina - 10 mars 2013 22:11

...är en Leonberger på 75kg som kom spattserande utanför hotellet i morse när vi skulle åka. Stor, Underbar, Gosig, Ståtlig hane. Jättemysig!! Bilder kommer här :-)

Av Kristina - 10 mars 2013 21:33

Efter snart 12 timmars resa är vi snart i Skövde. Vilken helg det har varit!!! Det har varit en rolig resa. Sara och jag är bra respolers. Det är kul att åka med Sara!!! Även om hon sitter o pluggar så har hon alltid ett öra till övers. Tack för ytterligare en resa tillsammans med dig Sara Nyberg!!!

Av Kristina - 9 mars 2013 01:11

När vi kom från tävlingarna, klockan va väl runt en 18.45, kl 19.30 skulle vi vara på årsmöte. Vi kom väl till hotellet 19.00 Vi va hungriga som bara den så det blev till att ta buffén som serverades i restaurangen (125kr). Man hade inte så mycke val för årsmötet brukar inte vara korta, (Likadant detta året) så vi (Sara o jag) visste ju att man va tvungen att få i sig något för att ens orka med att sitta på mötet. Mötet tog 2 tim o 40 min tog mötet. Så 22.10 va vi klara. Då gick vi upp på rummet och pratade igenom dagen och tog lite egobilder :-) Det måste man få göra när man har tagit guld o brons :-D . Sen nu har jag lite svårt att sova för allt snurrar runt som en ända stor virvelvind om det som har hänt. Men nu ska jag försöka :-D Natti Natti!!

Av Kristina - 8 mars 2013 23:01

Sara, åter igen gör du en bragd! Jag är stolt supporter till dig!!! Du vinner åt mig också på något konstigt sätt :-D Tack för att jag får vara med om detta!!!

Av Kristina - 8 mars 2013 18:09

3:e plats Inte illa!! Nöjd o Glaaaaaad!!!

Av Kristina - 8 mars 2013 12:16

...för fulla muggar. Skoj att se alla! Det är ett bra tag till det är min tur men jag är speedad som fasen... Inte bra att va det så långt i förväg men men. Jag kanske hittar lugnet snart :-)

Ovido - Quiz & Flashcards