Alla inlägg under mars 2013

Av Kristina - 4 mars 2013 06:04

Igår va det söndag. Och det blev både Söndagspromenad och Söndagsmiddag. På promenaden så gick vi och mäta änderna. Mysigt! Och till middagen blev det kyckling i sås med ananas och mango. JÄTTEGOTT!!! Det va Mats som stod för den... :-) Han lagar ofta väldigt god mat!!

Av Kristina - 3 mars 2013 14:05

Idag skiner solen från en näst intill molnfri himmel. Sitter ute o lapar sol för fulla muggar :-) Det blåser lite kyligt men det gör inget :-) Efter en Kanon kväll igår på 4:an Huset så tar vi det mest lugnt idag. Jag förbereder lite inför resan till Lycksele. Jag åker ju på Onsdag. Ska bli såå kul!! Tagga!!!

Av Kristina - 2 mars 2013 00:18

Senare idag så kanske eventuellt vi ska gå till 4:an Huset och svänga loss våra lurviga. Det känns som om det skulle vara något för oss, iaf mig :-D

Av Kristina - 1 mars 2013 04:15

I Lördags så va det fest i Strongmanlokalen med Strongmanissarna :-D Skojjsigt! Att man fick se både det ena å det andra kunde ju kvittat. Men kul va det :-)

Av Kristina - 1 mars 2013 01:46

Om ca 2 timmar ska jag gå upp. Om ca 3 timmar ska jag åka med en kille som jobbar på Fazer. Han kör ut bröd till butiker. Roligt som hejsan ska det bli! Äntligen få göra något igen. Kanske får jag jobb där och då har jag något att göra. Fasen vad skönt det ska bli. Vi får hålla tummarna att det går fin fint så dem vill ha kvar mig som kollega. Har fått en bra och positiv känsla. Och det gör ju inte saken bättre att Vladan (min arbetsförmedlare) har pratat gott om mig. Skön känsla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards