Alla inlägg den 13 december 2015

Av Kristina - 13 december 2015 06:14

Vi fick sova över hos våra goa kompisar i Gnosjö Fre - Lör för att vi inte skulle ha så långt att köra på Lördagsmorgonen. Tack så Jättemycket för husrum!!! Tyvärr var det en sån natt där jag bara inte kunde sova. Jag sov En timme. Jag skyller allt på Junior.

Anledningen till att vi åkte till Ullared just den här helgen var för att Mats storasyster var nedåt landet (vilket inte händer så ofta) så vi slog två flugor i en smäll och åkte ner till Ullared. Då fick vi ju både träffa henne och fixa en del babyprylar :-)

Vi kom väl dit vid halv elva och åkte inte förrän runt fem. Så det blev ett par timmar som vi knata runt där. Jag gick nästan hela tiden vilket jag trodde inte jag skulle göra när jag åkte ner. Jag hade sett framför mig hur jag gick fem minuter, sitta en kvart och hålla på så hela dagen.
Men icke sa nicke.
Jag knatade runt där bland alla bebissaker och bara myste.

Det är klart att jag fick ont men det var så pass så jag stod ut med smärtan, då iallafall.

Sen vid femtiden sa vi hejdå och var och en åkte åt dit den skulle.

Jag hade frågat våra kompisar i Bankeryd om dem var hemma och det skulle dem vara. Så när vi kom till Bankeryd så dök vi in där på lite fika. Tack för det!!! Det var kul att se dem igen för det var också längesen vi sågs. Dem har ju flyttat till Bankeryd ganska nyligen och vi hade inte varit i lägenheten och inspekterat heller, så det var extra kul att få se hur de hade fått det. Dem hade fått till det så bra och det var jättekul att se.

När vi skulle gå och lägga oss så trodde jag att jag skulle somna på en gång. Men nejdå. Det är väl onödigt att sova eller något tycker min kropp.

Ne, vi ska absolut inte sova när Kristina vill det.

Mitt i natten vaknar jag av att jag får ett slag i ryggen. Det var Mats som drömde eller något. Jag hade så jäkla ont efter dagens strapatser så jag blev jätteledsen. Innan jag förstod att det var för att jag var så jäkla trött och jag var så öm i kroppen så trodde väl Matsstackarn att det var för att han slog till mig som jag började gråta.

Ha en fortsatt bra dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards