Alla inlägg den 20 december 2015

Av Kristina - 20 december 2015 03:56

...har det inte blivit av på ett tag nu. Inte så konstigt heller. Man kanske behöver kunna stå och gå normalt utan att få ont om man ska träna...
Det förstås, jag tränar ju lite handleder och så här hemma, men det är ju inte alls samma sak som att stå vid bordet och ta i för allt vad du är värd.
Nu när jag tänker efter så är det nog inte så dumt av mig att ha låtit bli att träna. Det gör ju ont i bäckenet och fogarna bara att ligga i sängen. Så det är nog bra att jag tar det lilla lugna och kommer starkare ur det här än någonsin.

Efter jag har fött Junior så har jag inte så lång tid på mig till att jag ska vara på topp. SM går ju av stapeln 8-9 April på Ekerö i Stockholm. Och Junior ska ju komma ut 6 Februari. Så 2 månader har jag på mig att bli stabil i bäckenet och träna som en liten blådåre.
Jag ska vara väldigt försiktig när jag börjar iallafall. 2 veckor har jag sagt att jag bara ska ta det lugnt och återhämta mig. Jag behöver nog det för att kroppen ska orka med.

Det blir intressant att se hur kroppen återhämtar sig efter sitt livs träningspass :-) Men jag har ju alltid haft kort läkningstid innan så varför inte den här gången också.

Hejja kroppen friskt humör, det är det som susen gör!
!!! Hejja Hejja Hejja !!!

Av Kristina - 20 december 2015 03:15

Nu är det inte så länge kvar till vår lilla familj utökar sig. Undra hur det ska bli med en till?
Jag är inte riktigt lika nervös för att bli mamma nu som jag var i början. Nu finns det inga tvivel på om jag ska klara av det eller inte. Man har nog växt in i rollen lite mer nu. Det känns som det iallafall.

Vi var ju i Ullared för ett tag sedan och införskaffa lite grejer till det som komma skall. Det känns som om vi börjar få koll på det mesta. Så är det så, så är Junior välkommen att titta ut nu. Men jag hoppas att Junior stannar i magen tills det är tills åtminstone i slutet av Januari. Junior är ju beräknad till den 6 Februari 2016.

Överdelen till skötbordet börjar bli klart :-)
Nu ska det bara målas lite och sättas på nederdelen, sen är det redo att användas. Det blir ett stabilt skötbord. Det är inget man flyttar på i onödan :-D
Det är bra det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards