Alla inlägg den 26 december 2015

Av Kristina - 26 december 2015 04:48

Nu har vi klarat av årets Jul (dagen idag återstår).
Hade en jättemysig Julafton med en liten del av släkten. I år så kändes det som om jag fick hur många klappar som helst. Tack för alla julklappar!!! Jättefina grejer. Och pengar till en dammsugare. Den åkte jag och Mats och införskaffade på mellandagsrean

direkt efter vi hade varit på Julotta i Häggums kyrka.

I år på Julafton så hittade tomten oss där vi va.

Tack för att du tog dig tid att komma till oss. Det har inte hänt förr om åren så vi har väl varit extra snälla detta året.

Vi var hos faster i år. Och hon samlar ju på tomtar. Det finns hundratals av de små rackarna, överallt. I fönster, på borden, i skåpen, på väggarna, överallt. Och det var jättemysigt att vara mitt bland dem.

Också den tomten som kom till oss

Jag hittade en tomte som jag har gjort till min faster för X antal år sedan.

Det var kul att se att den sitter uppe också. Inte för att jag kom ihåg att jag har gjort den, förrän någon talade om för mig att "den har du gjort" :-)

Det var lite om min jul.

Ovido - Quiz & Flashcards