Alla inlägg den 29 december 2015

Av Kristina - 29 december 2015 09:49

Har redan hunnit in i vecka 35. Det är ju inte klokt vad tiden har bråttom.

Det är nu bara 5 ynka små veckor till Junior är beräknad, 6 Februari.

I snart en vecka har det gjort ont i princip varje dag. Nästan hela tiden. Oavsett om jag står, går, ligger. Det är lite småjobbigt.

Men jag försöker hålla humöret uppe men ibland är det bara så frustrerande så jag kan inte hålla tillbaka tårarna. Men då har det gjort ont ett bra tag.

Junior håller på att röra sig och åla sig fram och tillbaka. Jag har inte fått någon riktig hurring än. Men det kommer väl. Det Junior kan göra är att göra så jag får dåligt med luft. Lägger sig typ på lungorna och trycker eller nåt. Det är obehagligt. Men annars så är det ganska lugnt.

Nu har jag slutat med att gå promenader. Jag går från punkt A till B. Det är nog för mig just nu. Men jag saknar att gå ut och gå! Jag och Junior får ta igen det efter förlossningen.

Vi va hos ett par kompisar igår och då fick vi massor av barnkläder. Tack så Jättemycket för det!!!
Alltid bra att ha! Bättre för mycket än för lite :-)

Ovido - Quiz & Flashcards