Direktlänk till inlägg 20 december 2015

Armbrytning...

Av Kristina - 20 december 2015 03:56

...har det inte blivit av på ett tag nu. Inte så konstigt heller. Man kanske behöver kunna stå och gå normalt utan att få ont om man ska träna...
Det förstås, jag tränar ju lite handleder och så här hemma, men det är ju inte alls samma sak som att stå vid bordet och ta i för allt vad du är värd.
Nu när jag tänker efter så är det nog inte så dumt av mig att ha låtit bli att träna. Det gör ju ont i bäckenet och fogarna bara att ligga i sängen. Så det är nog bra att jag tar det lilla lugna och kommer starkare ur det här än någonsin.

Efter jag har fött Junior så har jag inte så lång tid på mig till att jag ska vara på topp. SM går ju av stapeln 8-9 April på Ekerö i Stockholm. Och Junior ska ju komma ut 6 Februari. Så 2 månader har jag på mig att bli stabil i bäckenet och träna som en liten blådåre.
Jag ska vara väldigt försiktig när jag börjar iallafall. 2 veckor har jag sagt att jag bara ska ta det lugnt och återhämta mig. Jag behöver nog det för att kroppen ska orka med.

Det blir intressant att se hur kroppen återhämtar sig efter sitt livs träningspass :-) Men jag har ju alltid haft kort läkningstid innan så varför inte den här gången också.

Hejja kroppen friskt humör, det är det som susen gör!
!!! Hejja Hejja Hejja !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 10 maj 2021 18:20

Är det livet som betalar tillbaka nu tros? Nu mår jag faktiskt riktigt bra! Jag är lugn i själen, min medicin funkar bra, har en pojkvän som Älskar mig. Är i skrivande stund hos en kompis och har det fantastiskt bra. Jag ska hjälpa henne att fl...

Av Kristina - 31 mars 2020 21:38

Det är ju som det är just nu... Dom ringde från förskolan idag och sa att jag måste hämta Emelie. Vi, jag och Mats (Mats är ju Emelies Pappa och även om vi inte är tillsammans så har vi ett gemensamt barn som vi försöker att vara så bra föräldrar ti...

Av Kristina - 29 mars 2020 13:46

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra. Men vi försöker igen. Ska äta lite nu. Sen får vi se vad som händer. ...

Av Kristina - 30 december 2018 23:55

Nu tänkte jag drömma mig tillbaka och minnas lite hur det va förr om åren då vi åkte till Mormor och Morfar direkt efter vi firat jul hos farmor.   En typisk julafton   Man steg upp hemma i Bankeryd. Gjorde sig iordning. Åt frukost, men inte ...

Av Kristina - 13 september 2018 14:54

https://nyckelen.blogspot.com/2009/09/nu-orkar-jag.html?m=1

Ovido - Quiz & Flashcards