Alla inlägg under december 2015

Av Kristina - 12 december 2015 04:28

Inatt har det återigen varit en sömnlös natt. Junior har haft karatelektioner inne i magen. Och det kan Junior inte utöva på dagen utan det ska vara på nätterna när mamma ska försöka sova.
Jag tittade på "gravidtröjor" och hittade en som passade så jäkla bra på beskrivningen av Junior inatt

Innan jag hittade den tröjan så såg jag massa andra tröjor som jag tyckte va så himla söta. Här är bilder på dem...

Visst är dem coola?

Som det ser ut nu så kommer det att förbli en sömnlös natt...
Men man vet ju aldrig. Klockan är ju bara halv fem på morgonen så det finns ju en liten chans till att få någon timmes sömn iallafall. Tills dess så ska jag kolla på Julkalendern. Jag har inte följt den men många säger att den är bra så jag ska kolla vad det är för något iallafall.
GodMorgon / GodNatt Världen

Av Kristina - 6 december 2015 10:02

Har gått in i vecka 32. Det är ganska mycket saker som ska göras innan Junior kommer. Jag plockade fram en lista på nätet som jag tänkte att jag skulle kunna ha som lite vägledning.

Det är ju inte bara en sak man ska ha... Det gäller verkligen att tänka till nu och ta de viktigaste grejerna först. Så kan det mindre viktiga komma allt eftersom.
Men
Vad är det som är viktigt då?
Det mesta på listan är ju viktigt så det är väl bara till att fortsätta inhandla det som inhandlas ska.

Tack och hej, leverpastej :-)

Ovido - Quiz & Flashcards